Uw all-round partner

voor Oost-Nederland

Over ons

Office Organisatiemiddelen BV is een bekende naam in Oost-Nederland als leverancier van kantoormeubelen, kantoormachines, kantoorartikelen en ICT-oplossingen. Men weet ons ook te vinden voor lichtdruk- en fullcolor kopieerwerk. De relatie die wij met onze klanten hebben is gebaseerd op betrouwbaarheid en deskundigheid, waarbij we uitgaan van de wensen en de eisen van onze klanten.

Vrijwel alle gangbare producten hebben wij op voorraad en worden kosteloos bezorgd op de door u aan te geven locatie, onafhankelijk van de ordergrootte. Producten die wij niet op voorraad hebben kunnen wij op zeer korte termijn leveren. In overleg is het ook mogelijk om bepaalde producten voor u in voorraad te leggen zodat u ze direct geleverd krijgt op het moment dat u ze nodig heeft. Hiermee voorkomt u dat u zelf, onnodig, een voorraad moet aanleggen!

Tevens bieden wij de mogelijkheid van een zogenaamde ‘kastvoorraad’. Dit is een voorraad, bij u op locatie, van artikelen die u regelmatig gebruikt. U hoeft zich niet bezig te houden met het op peil houden van deze voorraad. Dit doen wij voor u! Op afgesproken tijden komt er een vertegenwoordiger langs, neemt de voorraad op en zorgt dat deze weer op peil wordt gebracht.